onsdag den 9. januar 2008

Feist og Nørrebro



08 - nye opgaver - nye opdagelser - sådan! Jeg har lyttet til Feist på last.fm og hvad man nu ellers kan falde over. Serendipity! At podde har jeg prøvet - der er nogle rigtige sjove løgnehistorier langt nede i min blog. Har også været på kursus hvor vi selv producerede - hm det blev ikke ligefrem banebrydende, men gav en god fornemmelse af at det ikke var svært. Og så faldt jeg lige over et podcast med Nørrebro. I november gik jeg rundt med en guidebog i området, det havde da været meget nemmere med en podcast. Og så skal jeg lede lidt mere efter min mors kusines radiokanal i Australien på recieva. Man kommer da vidt omkring!

1 kommentar:

Karin Knudsen sagde ...

Hej Tone. Var lige en smut indenom for at "snage". Det er en smuk blog du har, Dejlig afstemt i farven, og friske indlæg og billeder, Du får lige fem stjerner hernede fra det Vesthimmerlandske.