fredag den 18. januar 2008

Mange fluer med ét smæk!


D ka vi godt li! Her tænker jeg blandt andet på Vodpod - man søger flere steder på én gang og får dermed flere muligheder. Gemmefunktion også fin! Nå, men jeg faldt over nok en biblioteksvideo - den med No cookies in the library! Og kom til at tænke på at cookies det får vi da snart i det ny bibliotek - i den flotte bogcafé. Så må vi lave en video: Yes we have cookies in the library! En syngende frø blev det også til. Og en bemærkning til Karin i Aars - jeg har lagt en Pacman video på til dig :)
Fluerne er ikke min egne, men fundet hos Annamee.
Og lige til sidst (og vi bliver lidt i temaet) så har jeg også visiteret Myspace og lyttet til Nina Simone stærke stemme og nummeret: Funkier than a Mosquito.


1 kommentar:

Karin Knudsen sagde ...

Hej Tone. Herlig film. Det er dejlig med noget liv på et bibliotek. ps. Kan I ikke bruge Martin til det. Han har et lagkagekostume fra karnevallet i aalborg.